Turizm sektörü Uzakrota’da bir araya geldi

Seyahat endüstrisindeki en büyük şirketleri alanında uzman profesyonellerle buluşturan Uzakrota Global 2023, 24 Kasım tarihinde Hilton İstanbul Bosphorus’ta gerçekleşti

“Dünyanın en etkili 10 turizm etkinliğinden biri” unvanına değer görülen zirveye İngiltere, BDT, Balkanlar, Avrupa ve Orta Doğu olmak üzere 70 ülkeden 10 bini aşkın turizm profesyoneli katılım sağladı.

Turizm sektörü için prestijli organizasyonların başında gelen Uzakrota Summit Global 2023; seyahat acenteleri, havayolu şirketleri ve oteller gibi farklı sektörlerden firmaların ve girişimcilerin katılımıyla gerçekleşti

Uzakrota Global’de bu yıl; turizm ve seyahat endüstrisinin sürdürülebilirliği ve geleceği, sektörün inovasyon, yapay zeka, hızlı değişim, dijital pazarlama ve ödeme teknolojileri gibi kavramlar ile ilişkisi ele alındı.

Dünyaca ünlü 150’den fazla konuşmacının ve 10 bin turizm profesyonelinin katılımıyla gerçekleşen etkinlik, büyük bir ilgiyle karşılandı

Katılımcılar değerli bağlantılar kurma fırsatının yanı sıra konferans alanında sektörün önde gelen isimlerinin sunumlarını dinleyebilme şansını yakaladılar

Türk Havayolları, Amadeus ve Tourism Malaysia ana sponsorluğunda gerçekleşen “Uzakrota Global 23″ün kurumsal sponsorluklarını Emirates, Paymentwall, Sigortambudur, Paximum ve Rixos Hotels; medya İletişim sponsorluğunu ise turizm iletişim ajansı Arya Medya yapıyor.

“Dünyanın farklı ülkelerinden turizm liderini ağırlayan Uzakrota Global 2023’e katılan turizm liderleri, Gezelim.com mikrofonlarına açıklamalarda bulundu”

Dünyayı Geziyorum programı Sunucusu Özlem Tunca Esirgenç, “Ülkemizin en önemli turizm etkinliklerinden birine geldik. Burada son dönemde turizmle ilgili yapılan gelişmeleri takip ediyoruz. Biz de burada tecrübelerimizi paylaştık. Ülkenin en çok izlenen programlarından biri olan Dünyayı Geziyorum’la yüzlerce ülkeyi gezdik. Yakupcan, eşim ve ben her Pazar Kanal7’de paylaşıyoruz. İzleyicilerimize rehberlik yapıyoruz. Buraya gelen misafirlerimize bu konularda bahsetmek, seyahatle ilgili deneyimlerimizi paylaşmaktan gerçekten biz de çok keyif aldık. Bu şekilde deneyimlerimizi hem izleyicilerimizle hem de sosyal medyada takipçilerimize paylaşmaya devam edeceğiz. Tüm izleyicilerimize bizleri izledikleri için teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.

Prontotour Pazarlama Direktörü Eda Onaran, “Biz de yaklaşık 2 senedir Dünyayı Geziyorum ekibiyle çalışıyoruz. Özlem Hanımlar gezdikçe biz daha da mutlu oluyoruz. Bugün burada çok güzel bir organizasyona katıldık, turizm sektöründe kendi deneyimlerimizi aktarma olanağı bulduk. Daha çok teknoloji ve dijitalleşme anlamında deneyimlerimizi insanlara aktarmak istedik. Çünkü bu alanda sonsuz bir seçenek var. Kendi yaşadığımız tecrübelerimizi turizm sektöründeki arkadaşlarımızla paylaşma olanağı bulduk. Çok mutluyuz.” şeklinde konuştu.

Tourism Malaysia Pazarlama Müdürü İbrahim Çağrı Sağlık, “Uzakrota’ya biz ilk başladığı zamandan itibaren katılıyoruz. Her sene üzerine koyarak devam ediyor ve bugün burada sabahtan beri oldukça yoğun bir program var. Güzel bir gün geçirdik. Gerçekten Türkiye’deki turizm profesyonellerinin olması gereken bir yer.” dedi.

Princess Cruises Türkiye Temsilcisi Tolgar Bıyıklı, “Güzel bir etkinlik oluyor, oldukça kalabalık. Pandemi sonrasında bu tarz şeyler çok ertelenmişti. O yüzden şu anda tüm sektörün bir araya geldiği güzel bir etkinlik oluyor diyebilirim. Biz genellikle Asya ve Güney Amerika kıtasından çok ilgi görüyoruz. Pandemi sürecinin ardından insanlar seyahat etmeyi çok özlediği için olumlu bir trend yakalandı” ifadelerini kullandı.