Özlem Tunca Esirgenç: “Dünyanın bambaşka köşelerini gezmeye devam ediyoruz”

Dünyanın farklı ülkelerinden turizm liderini ağırlayan Uzakrota Global 2023, 24 Kasım’da Hilton İstanbul Bosphorus’ta gerçekleşti

Dünyayı Geziyorum programı Sunucusu Özlem Tunca Esirgenç, Uzakrota Summit Global 2023’te seyahat deneyimleri ve trendleri hakkında açıklamalarda bulundu

“Seyahat etmeyi seven herkes bizi buluyor”

Uzakrota Summit Global 2023’de konuşma yapan Özlem Tunca Esirgenç, “Dünyayı gezmek, keşfetmek ve her pazar günü o kültürü sizlere getirmek gerçekten çok güzel bir duygu. İnsan gezmeye doymuyor, gezmeye devam edeceğiz. Bizim bütün hedef kitlemiz seyehatseverler. Ülkemizin en çok izlenen ilk on kanalından biriyle programımızı gerçekleştiriyoruz. Ülkemiz başta olmak üzere yurt dışında da izleniyor. Her hafta yaklaşık 100 milyonluk izleyiciye hitap ediyoruz. Seyahat etmeyi seven herkes bizi izliyor.” ifadelerini kullandı.

Özlem Tunca Esirgenç, 15 yıl içerisinde yaklaşık 180 ülke gördüklerini belirterek “Daha gezeceğimiz çok yer var. 1 ay önce kadar Pasifik yolculuğuna çıktık, Japonya’yı gezdik baştan başa ve sosyal medyada bunun üzerine inanılmaz geri dönüşler aldık. Herkes bana Japonya’yı sordu bu çok güzel bir geri dönüş. Her pazar saat 17.00 de Kanal7 ‘de dünyanın bambaşka köşelerini ve bilinmeyen noktalarını izleyicilerimize sunmaya devam edeceğiz.” dedi.