Doğu Ekspresi’ne yoğun ilgi devam ediyor

Kış turizminin gözde seyahat rotalarından biri olan Doğu Ekspresi’ne yoğun ilgi devam ediyor

Doğu Ekspresi biletleri kısa sürede tükeniyor

Ani Ören Yeri, Kars Kalesi ve tarihi mekanları görme imkanı bulan vatandaşlar Sarıkamış’ta sarıçam ağaçları arasından kaydıktan sonra Ankara’ya Doğu Ekspresi ile dönüyor.

Kars’a uçak veya tur acenteleri aracılığıyla gelen vatandaşlar, dönüş için tercihlerini Doğu Ekspresi’nden yana kullanıyor

Masalsı tren yolculuğu yaklaşık 24 saat sürüyor

Kars’tan Ankara’ya hareket eden Doğu Ekspresi sırasıyla Erzurum, Erzincan, Sivas, Kayseri, Kırıkkale’den sonra Ankara’ya varıyor.

Kars’a Kayseri’nden Doğu Ekspresi ile geldiğini ifade eden Abdurrahman Kuyumcu, “Gelirken Kayseri’den Doğu Ekspresi ile geldik. 3 gün kaldık Kars’ta; Ani Ören Yeri’ne, Çıldır Gölü’ne Sarıkamış Şehitliği ve kayak merkezine gittik. Şehir merkezini gezdik, dönüşte de yine Doğu Ekspresi ile dönüyoruz. Çok rahat, çok güzel, çok geniş zevkli bir yolculuk.” dedi.